MATEMATYCZNA ZAMIANA RÓL

Czasem warto spojrzeć na świat… z zupełnie nietypowej dla siebie perspektywy i pozwolić na kreatywną zamianę ról. Tak też się stało w naszej szkolnej STO-wskiej  przestrzeni, w której to, przez ostatnie dwa tygodnie w ramach kółka matematycznego w klasie VI – nastąpiła totalna zamiana stanowisk. I tak, Uczniowie – Amelia i Jakub – mistrzowsko i z matematyczną dokładnością wcielili się w nauczycieli matematyki, przygotowując całą serię zagadek i łamigłówek, zarówno dla swoich kolegów, jak i dla… troszkę starszej od nich koleżanki ze szkolnej ławki, Pani (wróć – uczennicy!) Iwony.

Przeprowadzenie zajęć (w tak niespodziewanym dla wszystkich charakterze) okazało się nie tylko wspaniałą matematyczną przygodą, ale także niezwykłą podróżą do świata, w którym rachunek prawdopodobieństwa – stał się wzorem na sukces NAUCZYCIELA  i UCZNIA. Efekt – wartość dodana, wiedza pozyskana!