Mimo nieprzychodzenia do budynku szkoły, uczymy się pilnie! Czytamy, piszemy, liczymy, a nawet przebieramy się za postacie historyczne i literackie- oczywiście i przede wszystkim czerpiemy z nauki przyjemność. Jednym z zadań zdalnych, które bardzo lubimy są projekty. Dziś na przykład tworzyliśmy grę matematyczną. Musieliśmy zatem przeczytać ze zrozumieniem złożone polecenie. Wykonanie planszy wymagało od nas użycia techniki, plastyki i myślenia matematycznego, a zadania… znajomości tajników przyrody i twórczego postrzegania rzeczywistości. Każda gra musi mieć również nazwę- tym razem, z okazji kolejnego dnia tematycznego- związaną z wodą. Dodatkowo należy „zrobić to, co tygryski [z STO] lubią najbardziej”, czyli stworzyć instrukcję do gry- wymyślić własne, ciekawe i jednocześnie proste zasady. W taką planszówkę aż miło zagrać z domownikami!